Chery'nin küreselleşme yolculuğu, inovasyona olan bağlılığı, teknoloji konusundaki liderliği ve müşteri odaklı yaklaşımıyla şekilleniyor.
Dünyanın en önemli tüketici araştırma kuruluşlarından olan J.D Power tarafından gerçekleştirilen 2024 Çin İlk Kalite Araştırması’nda (IQS) 20 marka arasından en iyisi seçilerek en üst sırada yer alan Chery, “Orta Boy Ekonomik SUV” kategorisinde TIGGO 7 Pro ile liderliği üstlendi. Şu anda 25. yılında olan, 5 yıldır Çin ve ABD'de yeni IQS platformunu eşzamanlı olarak lanse eden araştırma, yeni araç sahiplerinin ilk 2 ile 6 ay içinde yaşadıkları sorunları inceleyerek ilk araç kalitesini ölçüyor. İlk kalite genel olarak 100 araç başına belirtilen sorunlarla belirleniyor. Chery, tüm bu başarılarla üstün mühendislik anlayışını ve otomotiv üretiminde kaliteye verdiği önemin altını bir kez daha çiziyor. Ayrıca Chery, kitlesel pazar markalar sıralamasında 2023 yılına kıyasla bir basamak yükselerek, şu anda kitlesel pazar markaları arasında 6. sırada yer alıyor ve tüm yerli Çinli markalara liderlik ediyor.
Giderek daha rekabetçi hale gelen küresel otomotiv pazarında, Chery'nin yerli bir üreticiden küresel bir markaya dönüşümü, özellikle akıllı çözümler ve elektrikliye geçişe yönelik artan eğilimler karşısında ortaya koyduğu öngörü ve teknolojik derinlikten kaynaklanıyor. Sadece lüks ve konfor odaklı değil, aynı zamanda teknoloji odaklı bir marka olarak 1997’den bu yana her teknolojik atılım Chery’nin “teknolojik marka” olma imajını güçlendirdi. Bu sayede Chery, Super Hybrid C-DM motor ve şanzıman sistemi dahil olmak üzere teknolojik bir temel oluşturmak için 27 yıl boyunca sürekli olarak gelişmeye ve küresel bir oyuncu olma yolunda adımlar atmaya devam etti. 2023 yılında tanıtılan Super Hybrid C-DM motor, Chery'nin hibrit teknolojisindeki uzmanlığını ve ileri görüşlülüğünü yansıtırken, yeni enerji yolculuğunda önemli bir adımı ortaya koyuyor. Hibrit modelleri geliştirmek üzere motor teknolojisindeki gücünü ve yüksek performanslı ürünler piyasaya sürmek için elektrikli araçlardaki avantajını kullanan Chery, çeşitli ülkeler, pazarlar ve kullanıcılar için en iyi çözümleri sunuyor. Bu yaklaşım, küresel müşterilerin daha çeşitli, çevre dostu ve akıllı mobilite seçeneklerine erişmesini sağlıyor. Bu çözümler sayesinde Chery, teknoloji konusunda da endüstriye yön veriyor.
Chery, ağustos ayında markanın satış hizmeti ve müşteri memnuniyetini artırmadaki önemli başarıları yansıtan 2024 J.D Power Çin Satış Memnuniyeti Endeksi (SSI) Araştırması’nda yerli markalar arasında ilk sırada yer alarak tüm alanlarda müşteri odaklı bir yaklaşıma sahip olduğunun altını bir kez daha çizdi. Kurulduğu günden bu yana geçen 27 yılda; yoktan var etme, hızlı büyüme, stratejik dönüşüm ve yüksek kalite gelişimi olmak üzere dört temel geliştirme aşamasından geçti. Bu aşamalar Chery’nin küresel pazarda sadece büyük bir oyuncu olmasını değil, aynı zamanda sektöre liderlik etmesini de sağladı. Kullanıcılarıyla olan ekosistemi “arkadaş” seviyesinden “aile” düzeyine dönüştürmeyi başaran Chery, bu yakınlık sayesinde kullanıcı ihtiyaçlarını çok iyi analiz edebilirken, bu yaklaşım kullanıcı memnuniyetini ve sadakatini de artırarak Chery ve kullanıcılar arasında eşsiz bir bağın oluşmasını sağladı.
Hibya Haber Ajansı