Chery, dört farklı kategoride içerik üreten fikir önderi tüketicilerle gerçekleştireceği 2024 Uluslararası Kullanıcı Zirvesi’nde otomobiller ve yaşam tarzı arasındaki bağlantıyı kuvvetlendirecek ve aynı zamanda küresel pazarlara olan girişini hızlandıracak. Trafik, yönlendirme, toplum bakımı ve kulüp etkinliği gibi çok yönlü konular değerlendirilecek ve alanlarında uzmanlaşmış olan fikir önderi tüketiciler Chery’nin inovatif perspektifinin de katkısıyla otomotiv endüstrisine farklı bir bakış açısı getirecek.
Trafik konusunu işleyen fikir önderi tüketiciler, içerik oluşturma ve sosyal medya platformlarında yer alan kısa video tanıtımlarıyla Chery’nin marka bilinirliğine destek olacak. Ayrıca yenilikçi ve kişiselleştirmiş görseller kullanarak Chery’yi genç ve dinamik kullanıcıların dikkatine sunarak Chery’nin marka etkisini önemli ölçüde artıracak.
Yönlendirme temasını işleyen küresel fikir önderi tüketiciler ise Chery’yi sosyal çevrelerinde tanıtmak için kişisel güven unsurlarından ve referanslardan yararlanacak. Bu sayede Chery’nin marka imajı hakkındaki olumlu geri bildirimler gittikçe artış gösterecek ve Chery marka olarak yerel pazarlarda güven kazanacak.
Topluluk bakımı konusunu işleyen fikir önderi tüketicileri ise Chery kullanıcıları arasındaki etkileşimi teşvik ederek çevrimiçi ve çevrimdışı topluluk operasyonlarına odaklanıyor ve marka topluluklarının oluşturulması, kullanıcı etkinliklerinin düzenlenmesi ve çevrimiçi grup sohbetleri gibi etkinlikler düzenleyerek marka sadakatini ve kullanıcılar arasındaki etkileşimi pekiştiriyor.
Chery, 2024 Uluslararası Kullanıcı Zirvesi sayesinde hem marka ve kullanıcılar arasında önemli bir yenilik ve kilometre taşı oluşturuyor hem de otomotiv endüstrisinde yeni bakış açılarına ve yeni fikirlere yer açıyor. Ayrıca Chery, pek çok küresel fikir önderi tüketici ile yakın iş birliğinde bulunarak otomobillerin yaşam tarzıyla birleşmesine öncülük ediyor.
Hibya Haber Ajansı