MG, Reklamcılar Derneği tarafından gerçekleştirilen 36. Kristal Elma Ödülleri’nde TV & Sinema Ana Kategorisi’nde Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri/Hizmetleri & Turizm ve Taşımacılık Alt Kategorisinde “MG4 Çıkışı” isimli reklam filmiyle Kristal Elma ödülüne layık görüldü.
MG, hatchback segmentine ilk kez giren MG4 modeliyle genç kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Doğuştan %100 elektrikli olan MG4, markanın elektrik dönüşümüne inancını simgelerken, etkileyici tasarımı ve 3.8 saniyede 0’dan 100 km/sa hıza ulaşabilmesiyle öne çıkıyor.
“MG4 Çıkışı” isimli reklam filmi, MG4’ün değişim yaratmaktaki büyük gücünü 0’dan 100 km/s hıza çıktığı 3.8 saniyede araç içindeki tüm canlıların saçları üzerinden anlatıyor. Film, saçların dönüşümü ve MG4’ün hayatları dönüştürücü gücü arasında paralellik kuruyor.
%100 elektrikli MG4 Electric, Türkiye’de, Comfort ve Luxury donanımlarıyla sırasıyla 170 PS ve 204 PS güç seviyesi ve yine 492 ve 577 km şehir içi menzil seçeneği ile satışa sunuluyor. MG4, çocuk ve yetişkin yolcuların, trafikteki diğer araçlar ile yayaların güvenliği ve sürüş destek fonksiyonlarının test edildiği Euro NCAP’ten tam puan olan 5 yıldızı aldı.
MG4 Electric, sınıfının üstünde boyutları, sportif tasarımı, arkadan itişli sürüş sistemi, 50:50 ağırlık dağılımı, üstün sürüş özellikleri, üst düzey elektrik verimliliği ve yenilikçi sürüş destek sistemleri ile konforu ve yüksek performansı aynı anda sunuyor.
Hibya Haber Ajansı